Durex vēsture

Pēdējie 80 gadi Durex ir bijuši notikumiem piesātināti. Uzziniet par uzņēmumu, sākot no 1915. gada un beidzot ar mūsdienām.

1915

dibināšana

Uzņēmumu “The London Rubber Company” nodibināja L.A. Džeksons, kurš pārdeva importētos prezervatīvus un bārddziņu piederumus.

1929

The London Rubber Company (LRC) reģistrē zīmolu “Durex”.

1950

Durex laiž klajā savu pirmo prezervatīvu ar lubrikantu.

1953

Durex ir pirmais zīmols, kas izstrādāja un sāka izmantot elektronisko pārbaužu metodi.

1960

Durex laiž klajā pasaulē pirmo anatomiskas formas prezervatīvu.

1970

Durex ir pasaulē pirmais prezervatīvu zīmols, kas sevi reklamē daudzās valstīs.

1990

Durex ir pirmais prezervatīvu zīmols, kas kā standartu apstiprina globālu “kvalitātes zīmogu”.

1993

“Salt-N-Pepa” laiž klajā sava 1991. gada hīta “Let’s Talk About Sex” (“Parunāsim par seksu”) jauno versiju, lai pievērstu uzmanību saslimstībai ar AIDS.

1995

Durex iekļauj savā piedāvājumā krāsainus un aromatizētus prezervatīvus.

1996

Durex ir pirmais prezervatīvu zīmols, kas izveidoja savu tīmekļa vietni. Tagad tam ir 42 atsevišķas vietnes valstīs, kurās Durex pārdod savus produktus.

1997

Durex ievieš prezervatīvus bez lateksa — Real Feel klāstu, kuros izmantots jauns Durex izstrādāts alerģiju neizraisošs materiāls: sintētiskais poliuretāns. Tas ir mīkstāks un elastīgāks par dabīgu gumijas lateksu.

Durex ir pirmais prezervatīvu ražošanas uzņēmums, kurš veic globālu pētījumu un publicē tā rezultātus.

2001

Durex laiž klajā Pleasuremax —  augstākās baudas prezervatīvu abiem partneriem, kļūstot par pirmo prezervatīvu zīmolu, kas pārdod prezervatīvus gan ar rievotu, gan punktētu reljefu, lai paaugstinātu stimulāciju abiem partneriem.

2002

Durex atbalsta revolucionāru sociālo programmu ar mērķi popularizēt dzimumu līdztiesību Brazīlijā – “Program H”.
Tam seko turpmākie projekti Indijā.

2003

Durex laiž klajā aizraujošu Play® lubrikantu klāstu.

2005

“Durex Network” uzsāk pētījumu ciklu “Face of Global Sex”, lai pētītu cilvēku seksuālās uzvedības aspektus. Tie paredzēti galvenokārt kā informatīvais materiāls akadēmiķiem un politikas veidotājiem.

2008

Lai popularizētu drošu seksu jauniešu vidū, Durex aicināja jauniešus vecumā no 16 līdz 24 gadiem radīt unikālu plakātu par seksuālo veselību — plakātu, ko viņi radījuši saviem vienaudžiem.

2009

Durex svin savu 80. jubileju!

2010

Durex atbalsta ANO Iedzīvotāja fonda iniciatīvu “Condomize!” Starptautiskajā AIDS konferencē Vīnē, ziedojot 220 000 prezervatīvu.